طراحی لوگو


» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
اصل مقاله و ترجمه-سیستم چند عاملی برای مدیریت استثناها در خرید الکترونیکی حسین خلیلیان 1393/11/17 دسته بندی : مقالات و تحقیقات متفرقه 0

اصل مقاله و ترجمه

سیستم چند عاملی برای مدیریت استثناها در خرید الکترونیکی

سیستم چند عاملی برای مدیریت استثناها در خرید الکترونیکی

تالیف: کوان لیو, شری ایکس. سان ای, هاکینگ ونگ, زینگ ژاو
سازمان سیستم های اطلاعاتی, دانشگاه هنگ کنگ,شهر کولن هنگ کنگ, جمهوری خلق چین

خرید الکترونیکی به عامل مهمی در سیستم های اطلاعات سازمانی تبدیل شده است. پروسه ی خرید الکترونیکی شامل تعیین اتوماتیک محصولات مورد نیاز, جستجو و انتخاب عرضه کنندگان, مذاکره و برقراری تماس با آنها می باشد. اما پذیرش این روش با موارد عدم اطمینان از سوی محیط های داخلی و خارجی نظیر نقص در موجودی کالا, افزایش تقاضای بسیار, تاخیر در تحویل کالا مواجه می باشد. در این مقاله یک ساختار عاملی نو برای سیستم های خرید الکترونیکی مطرح می کنیم که در آن تکنولوژی عامل به منظور مقابله به عدم اطمینان داخلی و خارجی اعمال می شود. این ساختار می تواند  از طریق همکاری و تعامل بین عوامل مختلف, انعطاف پذیری را در جهت کنترل استثناهای غیر مترقبه ارتقاء بخشد و بنابراین منجر به مدیریت خرید سریع الانتقال شود. به منظور اعتبار بخشی به امکان این روش, مطالعه ای موردی به منظور بررسی چگونگی همکاری عوامل در جهت مدیریت استثنای نقص در موجودی کالا در خرید الکترونیکی رستوران, انجام می شود.


نکته : اصل مقاله و ترجمه ی آن


تعداد بازدید : 2548
خرید و دانلود | 4,000 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط

9