طراحی لوگو


» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
مقاله اصلی - سامانه های پشتیبانی سیستم های تحلیل خطربا استفاده ازشبیه سازی چندعامله حسین خلیلیان 1393/11/17 دسته بندی : مقالات و تحقیقات متفرقه 0

مقاله اصلی - سامانه های  پشتیبانی  سیستم های تحلیل خطربا استفاده ازشبیه سازی چندعامله

سامانه های  پشتیبانی  سیستم های تحلیل خطربا استفاده ازشبیه سازی چندعامله

 

چکیده مقاله ترجمه شده است:

هنگامی که مهندسان یک سیستم ایمنی حساس می سازند ، آنها نیاز دارند تجزیه و تحلیل خطرکافی انجام دهند.

به دلیل پیچیدگیSOS(سیستم های سیستمها)و نگهداری محیط آنها، تجزیه و تحلیل خطر برای آنها دشوار است.

تکنیک های سنتی تجزیه و تحلیل خطر، اغلب بر مدلهای ایستای تعامل مولفه ها تکیه دارند و مشکلات بررسی اثرات شکستهای متعددهمزمان را نیز دارند.آنها قابل اتکا نیستند.بنابراینSoS برای تجزیه وتحلیل خطرارائه شده است.

این مقاله تکنیک تجزیه و تحلیل خطر(SimHAZAN) که کاربرد مدلسازی چندعامله و شبیه سازی بررسی اثرات رفتار انحرافی(گره منحرف)  باSoS را ارائه می کند.

همچنین  فرآیند سیستماتیک توسعه مدل های چندعامله SoS را تعریف می کند که با مدل های موجود در چارچوب ساختار MODAF ، شروع و گزارش سمینار با مدل های شبیه سازی پیاده سازی می شود.سپس تعریف فرآیند اجرای شبیه سازی در یک روش اکتشافی بوسیله برآورد(تخمین) احتمالی محدود می شود.این فرآیند log  های جامعی(دامنه دار) از وقایع شبیه سازی شده تولید می کند.در حقیقت علت برخورد ها از این log  ها گسترش می یابد.این مقاله یک ابزارپشتیبانی تکنیک تحلیل ارائه می کند که یادگیری ماشین و آزمایش رفتار عامل کاربرد دارد.این رویکرد بوسیله مقایسه تعدادی نیازهای روشن برای تحلیل خطر SoS و مطالعه موردی اضافی ارزیابی شده بود.

اساس مطالعه موردی ، مشخص می کند SimHAZAN بالقوه خطرات را نشان می دهد که مشکلاتی برای یادگیری وجود دارد وقتی که تکنیک های سنتی بکار رود.

نکته: اصل مقاله تقدیم می شود.


تعداد بازدید : 2089
خرید و دانلود | 1,600 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط

9