طراحی لوگو


» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
طرح های آماده لایه باز(psd) محمد قدمی 1398/08/18 دسته بندی : لایه باز 0

کارت ویزیت، اولین و مهمترین ابزاری است که برای بازاریابی و اطلاع رسانی باید تهیه کنید. شما کارت ویزیت خود را به مشتریان و مخاطبان احتمالی خود خواهید داد تا اطلاعات لازم برای تماس با شما را داشته باشند. همچنین می توانید آن را داخل نامه ها بیندازید یا بوسیله آن خودتان و کارتان را به دیگران معرفی کنید. همچنین اگر در روزنامه ها و پیک های محلی تبلیغات می کنید، کارت ویزیت شما می تواند یک کپی آماده برای صفحاتی باشد که تبلیغات افراد چاپ می شود.

طراحی لوگو

 

 

 

مهم نیست که می خواهید چه استفاده ای از کارت ویزیت خود داشته باشید، مهم این است که این کارت باید کاملاً خوانا، حرفه ای، و جذاب باشد و به مشتریان و مخاطبان کمک کند به خاطر بیاورند که شما که هستید، شغل شما چیست و چطور و چگونه با شما تماس داشته باشند.

اعمال همه موارد فوق روی یک مقوا که طول و عرض آن فقط 8.2 سانتیمتر در 4.8 سانتیمتر می باشد، کار چندان ساده ای نیست، اما قابل انجام است. به هر حال در زیر برای هر چه بهتر شدن کارت ویزیت شما توصیه هایی داریم که توجه به آن بسیار حائز اهمیت است:

-


تعداد بازدید : 2172
خرید و دانلود | 1,000 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط

9